Descrierea serviciilor

Reprezentarea exclusiva reprezinta principalul serviciu furnizat de Tyrex Imobiliare. Aceasta activitate se desfasoara folosind ca instrument principal know how-ul, experienta de peste 20 de ani si bazele de date imobiliare, proprietatea agentiei.

Reprezentarea Exclusivă este modalitatea de lucru dintre un agent imobiliar și clientul său (vânzător, cumpărător, locator sau locatar), în baza căreia agentul imobiliar face tot ce-i stă în putință să reprezinte cu profesionalism interesele unei singure părți în tranzacție și anume a clientului său.

Reprezentarea exclusiva reprezinta, totodata, dreptul exclusiv acordat de catre un client  agentiei imobiliare pentru a-i reprezenta interesele.

Pentru a deveni clientul Tyrex Imobiliare este necesar sa existe o relatie contractuala intre client si agentie.

Pentru reprezentarea exclusiva a cumparatorului, semnarea contractului de prestari servicii imobiliare cu Agentia se va face cu respectarea urmatoarilor pasi:

  • Contactarea agentiei si programarea unei vizite la biroul agentiei.
  • Inregistrarea cererii la agentie. Cererea va contine obligatoriu datele dvs de contact, descrierea imobilului cautat, zona de interes, bugetul stabilit, modalitati de plata, conditii de predare- preluare a imobilului, notarul care va instrumenta actul de vanzare, comisionul agentiei si termenul de plata al comisionului.
  • Dupa aprobarea cererii in cadrul agentiei, cumparatorul va semna semna contractul de prestari servicii imobiliare prin care imputerniceste agentia sa-l reprezinte in identificarea imobilului solicitat.
  • Dupa semnarea contractului de prestari servicii imobiliare cumparatorul devine clientul agentiei si va beneficia de servicii complete in schimbul platii comisionului stabilit.
  • In schimbul comisionului perceput, agentia ofera cumparatorului urmatoarele servicii: consultanta profesionala de specialitate referitoare la desfasurarea tranzactiei imobiliare, suport in obtinerea finantarii in vederea achizitie, asistenta procedurala pentru desfasurarea tranzactiei in siguranta si legalitate, suport in obtinerea documentelor lipsa, asistenta cu ocazia vizionarilor imobilului supus vanzarii, suport in sustinerea negocierilor legate de cumpararea imobilului precum si in cadrul perfectarii formalitatilor legate de transferul de proprietate al imobilului.
  • Serviciile oferite de Tyrex Imobiliare Craiova sunt disponibile conform orarului de functionare.
  • Vizitarea imobilelor se face in urma stabilirii unei programari prealabile cu unul din consultantii agentiei.

Cumparatorii care NU au semnat un contract cu Agentiadar care vor alege un imobil aflat deja in lista de oferte promovate de Tyrex Imobiliare nu datoreaza comision Agentiei. Mai multe detalii in sectiunea Tarife si comisioane pentru comparatorihttps://imobiliare-craiova.ro/cumparator/   

Pentru reprezentarea exclusiva a vanzatorului unei proprietati imobiliare, acesta va semna un contract de prestari servicii imobiliare cu Agentia  inainte de inspectarea proprietatii. Contractul se va semna in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte. Astfel,  Agentia se obliga să protejeze și să promoveze interesele clientului sau ca și când ar fi propriile interese, și să pună interesul clientului mai presus decât cel al oricărei alte persoane. Acest cadru poate fi considerat unul similar cu o relație dintre un avocat și clientul său. Odata devenit clientul Agentiei, vanzatorul va plati comisionul stabilit prin contract, indiferent care este sursa prin care este identificat cumparatorul proprietatii imobiliare (respectiv, prin eforturile directe ale agentiei imobiliare reprezentante a vanzatorului, prin eforturile unei agentii imobiliare colaboratoare sau direct din sfera de influenta a vanzatorului). Mai multe detalii descoperiti in sectiunea Tarife si comisioane pentru vanzatorihttps://imobiliare-craiova.ro/vanzare/

Avantajele reprezentarii exclusive pentru clientii Agentiei:

  • Redactare contract servicii imobiliare
  • Studierea actelor de proprietate
  • Inspectarea bunului imobil oferit spre înstrăinare
  • Fotografierea imobilului oferit spre vânzare
  • Încărcarea fotografiilor pe siturile de specialitate în scopul promovării ofertei imobiliare
  • Furnizarea informaţiilor despre piaţa imobiliară
  • Prezentarea etapelor unei tranzacţii imobiliare
  • Estimare valoare circulaţie pe piața imobilelor de vânzare
  • Recomandări cu privire la mijloacele de maximizare a vandabilităţii bunului imobiliar
  • Consultanţă imobiliară generală
  • Promovarea ofertei imobiliare
  • Marketingul şi publicitatea spre vânzare a  imobilului
  • Descrierea imobilului supus vânzării
  • Acţiuni de prospectare şi culegere de informaţii în scopul identificării cumpărătorului potrivit care sa accepte oferta imobiliară
  • Promovarea anunțului pe platforma www.imobiliare-craiova.ro şi pe alte portaluri specializate in publicitatea imobiliară
  • Organizarea vizitărilor imobilului
  • Asistenţă procedurală în desfăşurarea tranzacţiei imobiliare.
  • Stabilirea contactului şi asigurarea comunicării între părţile tranzacţiei imobiliare
  • Asigurarea informaţiilor necesare despre bunul imobil oferit spre înstrăinare, în condiţiile legii.
  • Transmiterea ofertelor şi a contraofertelor de la client la terţ şi invers
  • Redactarea notificărilor pentru invitarea la vizitare a imobilului
  • Transmiterea notificărilor pentru invitarea la vizitare a imobilului
  • Redactarea notificărilor pentru invitarea la negocieri cu terţii
  • Transmiterea notificărilor pentru invitarea la negocieri cu terţii
  • Identificare terţi cumpărători
  • Selectare terţi cumpărători
  • Discutii cu terţii pentru obţinerea preţului din ofertă
  • Organizarea întâlnirilor dintre client şi terţi pentru negocierea termenilor înstrăinării la sediul Agentiei (modalităţi de plată, termene de plată, transferul proprietăţii etc.)
  • Asistarea clientului la negocierea termenilor înstrăinării
  • Suport în susţinerea negocierilor
  • Redactarea şi transmiterea de email-uri şi mesaje în scopul desfăşurării tranzacţiei
  • Redactare acte adiţionale
  • Prospectii de piata in vederea identificarii ofertelor imobiliare in zonele solicitate de client,
  • Promovarea ofertei de vanzare/inchiriere.
  • Inregistrarea si clasificarea ofertelor si a tranzactiilor in baza de date proprie.
  • Negocierea in numele clientului, a aspectelor legate de derularea tranzactiei.
  • Informarea clientilor interesati despre caracteristicile ofertelor.
  • Obtinerea actelor necesare si verificarea documentatiei pentru realizarea tranzactiei. 

Intermedierea imobiliara  este al doilea serviciu oferit de Tyrex Imobiliare clientilor sai, respectiv promovare și consultanță în vederea vânzării, cumpărării sau închirierii de imobile, cu scopul de a mijloci efectuarea tranzacțiilor (atât pe cele de vânzare-cumpărare, cât și pe cele de închiriere a imobilelor). Colaborarea cu Tyrex Imobiliare are la bază un contract de intermediere imobiliară, care oferă garanții părților semnatare si in care obligația principala a mijlocitorului este  aceea de a aduce părțile față în față, în scopul încheierii unui anumit contract (de vanzare cumparare sau de inchiriere).

Contractul de intermediere este reglementat explicit în Cod Civil în articolele 2.096-2.102, precum și prin Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, dar și prin Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din angajamentele încheiate între profesioniști și consumatori.

In cazul intermedierii, toate partile implicate in tranzatie (vanzator si comparator sau proprietar si chirias) vor plati Agentiei un comision negociat si stabilit inainte de semnarea contractului de intermediere.

Alte servicii:

Administrarea imobilelor in numele proprietarilor
Marketing proprietate: Găsiți rapid chiriașul potrivit pentru proprietatea dvs., datorita experientei agentilor TYREX IMOBILIARE care vor promova oferta dvs pe mai multe platforme, ceea ce vă va ajuta să vă asigurați că ne conectăm cu un public larg.
Verificarea chiriasului: O proprietate de închiriere poate avea performanțe optime numai atunci când chiriași de calitate ocupă imobilul. Verificăm cu atenție toți solicitanții folosind mai multe tehnici de cercetare.
Colectare chirie: Încă mai asteptati incasarea venitului dvs din închiriere în fiecare lună? Lăsați echipa noastră să se ocupe de toate facturile pentru proprietatea dvs. Generăm facturi, procesăm plățile primite și lucrăm cu atentie pentru a ne asigura ca atat chiria cat si facturile cu utilitatile sunt platite la zi de chirias.
Intreținerea imobilului inchiriat: Întreținerea continuă vă ajută să vă păstrați proprietatea de închiriere într-o formă excelentă pentru a produce bani pe o perioada cat mai indelungata. Coordonăm reparațiile și ne asigurăm că furnizorii de servicii potriviți sunt trimiși la timp pentru a rezolva defectiunile aparute la imobilul inchiriat.
Evaluările proprietății: Evaluările periodice oferă echipei noastre posibilitatea de a observa starea generală și îngrijirea proprietății dvs. de catre chirias. Evaluările documentate foto sunt revizuite, arhivate și încărcate în baza de date a agentiei, separat, pentru fiecare imobil administrat.
Raportare financiară: Este ușor să monitorizați situatia financiară a chiriei obtinute de proprietățile dvs., datorită documentelor și rapoartelor noastre lunare pe care vi le transmitem pe email sau pe alta cale de comunicare stabilita la inceputul colaborarii noastre.
Evacuări: Verificarea cu atenție a chiriasilor ajută la evitarea problemelor pe durata contractului. În cazul în care o situatie neprevăzută necesită evacuarea chiriașului, experiența noastră și a colaboratorilor nostri ce ofera servicii de evacuare vor acționa legal pentru rezolvarea problemei.
Legalitate: Problemele legale pot scadea profiturile și pot provoca un stres incredibil pentru proprietari. Ca broker imobiliar autorizat, TYREX IMOBILIARE SRL vă ajută să respectați toate legile, etica și reglementările legale privind inchirierea locuinței.

Criterii de selecție a chiriasilor:
Persoanele care doresc sa ia cu chirie un imobil aflat in administrarea Tyrex Imobiliare trebuie sa indeplineasca anumite cerinte minime in vederea inchirierii. Agentia Tyrex a stabilit un punctaj pe care il acorda fiecarui chirias si care este bazat pe raspunsurile acestuia la un set de intrebari minime, atat inainte de vizitarea imobilului cat si inainte de incheierea contractului de inchiriere. In functie de raspunsurile chiriasului, Agentia stabileste valoarea depozitului/ garantiei.
Iata cateva exemple de intrebari:
– Cum va numiti?
– Unde lucrati?
– Pentru ce perioada doriti sa inchiriati imobilul? de cand si pana cand?
– Inchiriati pentru dvs sau pentru altcineva?
– In ce data doriti sa va mutati in imobilul pe care doriti sa-l inchiriati?
– Cate persoane vor locui impreuna cu dvs?
– Daca sunt mai multe persoane care vor locui cu chiriasul, ce varsta au si unde lucreaza/studiaza acestea?
– Detineti animale de companie? Daca da, cate si ce fel de animale?
– Sunteti fumator?
Nerespectarea tuturor standardelor de verificare, inclusiv refuzul chiriasului de a raspunde la intrebarile minime adresate de unul din agentii nostri, va duce la refuzul cererii de vizitare si, implicit, de inchiriere. Până la îndeplinirea tuturor cerințelor de bonitate și plata unui depozit, toate proprietățile vor rămâne disponibile.

Conditiile de inchiriere a unui imobil administrat de TYREX IMOBILIARE catre persoane care detin animale de companie:

Agentia Tyrex detine in administrare imobile ai caror proprietari accepta inchirierea catre persoane care detin animale de companie, acestea fiind considerate membrii de familie pentru detinatorii lor. Politica pentru animale de companie și taxa suplimentara pentru acestea sunt determinate în funcție de proprietate. În cazul în care sunt permise animale de companie, maxim 2 animale de companie vor fi acceptate.

  • Niciun fel de animale, cu excepția celor definite legal ca animale de companie, nu sunt permise fără acceptul scris al conducerii proprietății.
  • În cazul oricarui animal de companie, se va solicita dovada că animalul a primit instruirea, certificarea sau autorizarea corespunzătoare , inclusiv carnet de sanatate emis de un medic veterinar.
  • Toate animalele de companie trebuie să fie înregistrate la un medic veterinar și trebuie să aiba toate vaccinările la zi. Există o taxă pentru animalele de companie. Costul este în sarcina proprietarului animalelor de companie si este de 20 euro/luna pentru fiecare animal de companie.